skatingstars

Direktlänk till inlägg 26 juli 2013

Hej!

Av Linn & Klara - 26 juli 2013 17:33

Hej!Vi heter Klara & Linn, vi är födda 2001, alltså är vi 12 år. Vi två är bästisar och har känt varandra i jätte många år. På fridtiden åker vi konståkning, vi tränar varje dag. Det är där i från vi har lärt känna varandra. Båda tävlar i den högsta klassen ungdom A13, det är så kul för vi stöttar verkligen varandra på tävlingarna. Förutom att träna älskar vi att shoppa. Aja, det var lite sådär om oss. / Klara & Linn

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn & Klara - 10 september 2013 14:54


Hej! Förlåt för att jag och Klara inte har bloggat på 100 år typ. Men nu är vi tillbaka och ska försöka börja blogga igen precis som Klara sa i förra inlägget :) Men igår va de skolfoto, så nervös och jag längtar verkligen tills jag får se dem, e...

Av Linn & Klara - 25 augusti 2013 09:28

Hejsan! Jag och Linn har inte bloggat på ett tag. Men jag ska försöka att blogga lite varje dag:) Igår sov jag över med Ylva och Ebba, vi bakade munkar och flamsade jätte mycket. Igår var jag även i Göteborg med min mamma. Jag har sytt än tävlingsklä...

Av Linn & Klara - 29 juli 2013 20:11

Hej!   Idag var det första dagen på hemmalägret. Kul som vanligt. Hade 3 ispass + ett fys pass som var sjukt jobbigt! Helt slut efter första dagen, undra hur trött man kommer vara efter de andra dagarna. Ligger iallafall i soffan nu och ska...

Av Linn & Klara - 28 juli 2013 21:15

Heej! Tagga läger imorgon då! Längtar sjukt mycket att få träna för världens bästa tränare igen! Lägret slutar på lördag och på söndag bär det av till Liseberg med Klara, det kommer bli så kul! Kanske att vi vågar åka atmosfear... Har iallafall ...

Av Linn & Klara - 28 juli 2013 17:42

Hej! Är hemma nu från Halmstad. Det har varit jätte kul & mysigt! På vägen hem åkte vi till Göteborg. Jag ska ju ha 2 klänningar i höst, så det är en tjej som ska sy den. Så idag var vi bara där och bestämde hur den ska se ut och tog lite mått. Den...

Presentation


Hej och välkomna till våran blogg! Den här bloggen drivs utav två 12 årig tjejer som brinner för konståkningen. Här kommer ni få läsa om vår vardag och om konståkningen. Hoppas ni gillar bloggen! Kram Klara & Linn

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards